MOBILITEITSSERVICE VOOR jouw ŠKODA

Hulpverlening in Nederland en Europa

Is jouw ŠKODA geleverd na 1 januari 2000 en is deze volgens fabrieksvoorschriften onderhouden bij de officiële ŠKODA-dealer? Dan behoud je levenslang het recht op Mobiliteitsservice. De garantie houdt in dat je kosteloos wordt geholpen wanneer je auto onverhoopt weigert.
Download de brochure

 

VAN DEN UDENHOUT SERVICE

  • Alles onder één dak
  • Officiële merkdealer
  • Deskundig personeel
  • Complete ontzorging
  • Innovatief

corona-logo-liggend-wit-breder.png

Onze werkplaatsen zijn gewoon geopend. 

sidebar-werkplaatsbezoek-inplannen.png

Pech in Nederland

Bel de Mobiliteitsservice

0800 - 023 00 24

Voor hulp in Nederland

Pech in het buitenland

Bel de Mobiliteitsservice

+31 70 3145171

Voor hulp in het buitenland

ŠKODA Private lease of Volkswagen Financial Services

klant met pech?

Bel (033) 454 95 55

Reparatie in het buitenland

Wanneer je auto eenmaal bij de dealer staat, verlangt deze in de meeste gevallen een akkoord voor reparatie (handtekening). Houd daar rekening mee, aangezien de kans bestaat dat ze anders niet beginnen aan de reparatie en jij en de dealer onnodig lang op elkaar wachten.

Garages voeren reparaties in de meeste gevallen niet ‘gratis’ uit, ook als je voertuig nog onder de fabrieksgarantie valt. Zij verlangen dat je direct betaalt en laten het aan jou over om de kosten later alsnog vergoed te krijgen. In dat geval moet je de kosten voorschieten en dien je bij thuiskomst in Nederland de kosten in bij Van den Udenhout. Vraag dus om een factuur. Je gerepareerde auto moet je zelf ophalen bij de ŠKODA-dealer.

Vervangend vervoer

Bij vervangend vervoer kan het zijn dat deze door de ŠKODA-dealer wordt geregeld of door een externe verhuurmaatschappij: het kan voorkomen dat je zelf je auto dient op te halen bij en/of weg te brengen naar de externe verhuurmaatschappij, in dat geval kun je hem dus niet achterlaten bij de lokale ŠKODA-dealer.

ŠKODA Serviceplan

Als de ŠKODA-garage de reparatie heeft uitgevoerd, worden 2 stempels in het Serviceplan van je ŠKODA gezet. Dit bewijst dat je auto aan de voorwaarden van de Mobiliteitsservice voldoet. Voor gratis hulp: houd dit Serviceplan altijd in je auto.

Hulpverlening als reparatie niet direct lukt

Het kan gebeuren dat een reparatie ter plekke niet mogelijk is, en je auto naar de dichtstbijzijnde ŠKODA-dealer moet worden vervoerd. Als dan blijkt dat reparatie binnen een redelijke termijn niet mogelijk is, dan bepalen we de beste oplossing:

  • Een vervangende auto (maximaal 3 dagen) of
  • Een hotelovernachting voor jou en je passagiers, of
  • Een andere vervoersmogelijkheid.

De kosten van de hulpverlening zijn voor ŠKODA. Zelf betaal je slechts de reparatiekosten.

De voordelen van ŠKODA Service bij Van den Udenhout:

  • Vlot, vakkundig en vertouwd;
  • De hoogste kwaliteit;
  • Transparant en betrouwbaar;
  • ŠKODA Mobiliteitsservice;
  • 4 jaar garantie op reparaties en onderdelen;
  • Behoud van fabrieksgarantie;
  • Hoge restwaarde.

Heel veel zaken zijn inbegrepen bij de ŠKODA mobiliteitsservice, maar helaas zijn er ook een paar uitzonderingen:

De volgende situaties worden niet gedekt door de ŠKODA Mobiliteitsservice:

  • Lege accu door eigen toedoen;
  • Naderhand verkeerd ingebouwde accessoires;
  • Sleutel in afgesloten auto achterlaten;
  • Ongeval;
  • Geen brandstof in tank.

In het buitenland niet gedekt, in Nederland wel:

  • Een lekke band of verkeerde brandstof