Van den Udenhout officieel gecertificeerd Business Center
7 juni 2019Autobedrijf Van den Udenhout heeft zich in juni officieel gecertificeerd als Business Center. Vrijdagmiddag kregen de negen accountmanagers, die hiervoor tien maanden lang intensief zijn getraind op zowel zakelijk als op persoonlijk vlak, het Business Center-certificaat overhandigd uit handen van Gerard Jansen, directeur Pon Business Mobility.
Met het Business Center bieden wij de zakelijke klant een totaaloplossing voor álle zakelijke mobiliteit. Volledige ontzorging staat daarbij centraal. De extra kracht van de formule is het bundelen van de merken die wij in onze portefeuille hebben met de diensten. Voor lease of fleet, voor verhuur of onderhoud, voor advies over fiscaliteiten, mobiliteitsbudgetten, verduurzaming of voor een complete wagenparkscan: onze gecertificeerde accountmanagers geven gedegen advies en bieden een perfect passende oplossing op alle mobiliteitsvraagstukken.
Intensieve training
Het proces om de certificering te behalen had een tijdsbestek van tien maanden. Vaardigheidstrainingen en persoonlijke coaching waren een belangrijk onderdeel. Ook tools als de wagenparkscan, de shuttle-pas voor alle vormen van vervoer en diepgaande issues over fiscaliteiten kwamen aan bod. De accountmanagers werden optimaal getraind op samenwerking, discipline en verbetering van de vaardigheden. "Discipline in vastlegging en rapportage zijn essentieel voor het succes van het Business Center", legt één van de gecertificeerde accountmanagers uit. "Door interne samenwerking en expertise zijn we in staat de meest complexe mobiliteitsvraagstukken op te lossen."
Vast aanspreekpunt
De kern van de Business Center-aanpak is dat iedere zakelijke klant één vast aanspreekpunt heeft. Die denkt mee, verschaft helderheid en voorziet de klant van de juiste mobiliteitsoplossing met de daaraan gekoppelde services. En door de korte lijntjes en nauwe samenwerking met de importeur is die in staat om de beste mobiliteitsoplossing aan te bieden.
Nieuwe mobiliteit
In een wereld die steeds dynamischer wordt, veranderen ook de mobiliteitsbehoeften. Waar voorheen het bezit van een auto centraal stond, wordt de auto nu steeds vaker gezien als middel voor mobiliteit. Slimme mobiliteitsoplossingen zijn in opkomst en alles moet flexibeler en persoonlijker. Het Business Center is daar geheel op voorbereid en ontzorgt de zakelijke klant door een gepaste mix van mobiliteitsvormen samen te stellen. Denk aan het leasen van een elektrische auto in combinatie met een Kalkhoff e-bike, aangevuld met een shuttle-pas te gebruiken voor het openbaar vervoer.
Daarbij wint duurzame mobiliteit aan populariteit. Zodoende wordt er door het Business Center steeds vaker gekeken naar de totale gebruikskosten van een auto, in plaats van enkel naar de aanschafwaarde. Een elektrische auto slijt minder ten opzichte van een fossiele auto en heeft daardoor minder onderhoud nodig. Ook de verbruikskosten zijn aanzienlijk lager. Op deze manier maakt het Business Center een gedegen vergelijking om iedere zakelijke klant de meest interessante oplossing te bieden voor zijn of haar wagenpark.
Innovatief karakter
Wij zijn De Nieuwe Dealer. Dit onderstreept ons innovatieve karakter en maakt dat we altijd voorop lopen. Met merken als Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA, Volkswagen Bedrijfswagens, CUPRA en Kalkhoff e-bikes in onze portefeuille en met vestigingen in Midden- en Noordoost-Brabant zijn we een mobiliteitspartner van formaat.
"Het bundelen van onze krachten is de sleutel tot succes. Het is een groot compliment om na maanden van intensieve training dit certificaat in ontvangst te mogen nemen!"