Van den Udenhout

De nieuwe e-Transporter
is nu te bestellen vanaf € 46.990,-

Volkswagen Transporter

Rijd jij als één van de eersten in de nieuwe Transporter? Hij wordt in 2025 verwacht, maar is nu al te bestellen.

  • grote keuze uit aandrijflijnen: diesel-, plug-in hybride- en volledig elektrisch
  • groter laadvolume, hoger laadvermogen en groter trekgewicht
  • langer en breder dan zijn voorganger
  • de e-Transporter is leverbaar in vier volledig elektrische versies, met motorvermogens variërend van 85 kW (116 pk) tot 210 kW (286 pk) vermogen. De krachtige uitvoeringen krijgen een 83 kWh accupakket, terwijl later nog een basisversie beschikbaar komt met een 54 kWh accupakket.

De nieuwe Transporter (in dieselversie) is te bestellen vanaf € 29.990,-.
Volledig elektrisch? De e-Transporter bestel je nu vanaf € 46.990,-

 

Bestel de nieuwe Transporter
vanaf: € 29.990,-

Zakelijke lease: € 409,- p/m

e-Transporter vanaf: € 46.990,-

Netto bijtelling: € 203,- p/m

  Verzekering: op aanvraag

 

Financiering: op aanvraag
Offerte aanvragen  

Bestel de nieuwe Transporter vanaf: € 29.990,-
Bestel de nieuwe e-Transporter vanaf: € 46.990,-

Zakelijke lease: € 409,- p/m
Netto bijtelling: € 203,- p/m

Verzekering: op aanvraag
Financiering: op aanvraag

Offerte aanvragen

Proefrit plannen

SEBA-subsidie
De Subsidieregeling Emissieloze Bedrijfsauto's (SEBA) is nog open. Deze subsidie maakt de netto investering van de nieuwe e-Transporter nog interessanter als je overweegt over te stappen naar elektrisch. Profiteer alleen dit jaar nog van extra voordeel tot € 5.000,-. In combinatie met de andere bestaande fiscale regelingen zoals de KIA en MIA, kan je netto investering uitkomen op € 33.231,- als je kiest voor de basisuitvoering. 

Volkswagen Transporter

De Transporter uitvoeringen zijn uitgerust met een uitgebreide standaarduitrusting, waaronder een digitale cockpit, een centraal display en de nieuwste assistentiesystemen. Ook zijn er moderne en efficiënte aandrijfsystemen beschikbaar.

De Transporter is verkrijgbaar met diesel-, plug-in hybride- en elektrische aandrijflijnen. Bovendien is de laadruimte vergroot: deze is 61 mm langer en de ruimte tussen de wielkasten is zelfs met 148 mm toegenomen ten opzichte van het vorige model.

Rijke standaaruitrusting
De Transporter en Caravelle hebben een strak ontwerp en een uitgebreide standaarduitrusting, met LED-verlichting, een digitaal 12-inch instrumentenpaneel, een 13-inch infotainmentsysteem met DAB+, draadloze App-Connect, en rijhulpsystemen zoals Lane Assist en Front Assist. Optioneel zijn onder meer een navigatiesysteem, VW Connect-diensten en een Harman Kardon audiosysteem. Praktische functies zoals een smartphone-opbergvak met draadloos opladen, meerdere USB- en 230V-aansluitingen maken de voertuigen extra veelzijdig, terwijl het aerodynamische design en de keuze tussen een achterklep of openslaande deuren de herkenbare stijl van Volkswagen Bedrijfswagens benadrukken.

Brede keuze aan carrosserievarianten
De Transporter biedt een ruime keuze aan carrosserievarianten, waaronder een gesloten bestelwagen, dubbele cabine, Kombi (met ramen achterin), en chassis dubbele cabine. Modellen zoals de Kombi en gesloten bestelwagen zijn optioneel verkrijgbaar met een verhoogd dak of een verlengde wielbasis. Voor extra flexibiliteit kan het verhoogde dak ook met een korte wielbasis worden gecombineerd. De gesloten bestelwagen heeft standaard twee stoelen voorin, met een optie voor een derde zitplaats. De dubbele cabine voegt een driezitsbank op de tweede rij toe, wat het totaal op vijf of zes zitplaatsen brengt. De Kombi wordt ook leverbaar met een optionele derde zitrij, en uniek in zijn klasse is de pick-up dubbele cabine, die plaats biedt aan zes personen.

Groter dan ooit
De meest recente versie van de Transporter is groter dan zijn voorganger, met een lengte van 5.050 mm (+146 mm) en een breedte van 2.032 mm (+128 mm). De wielbasis is verlengd tot 3.100 mm, met een optionele versie die 400 mm langer is, waardoor de totale lengte 5.450 mm bedraagt. De laadruimte is ruimer, met een vloerbreedte van 1.392 mm (+148 mm) tussen de wielkasten, geschikt voor Europallets in de lengte én breedte. De laadvloerlengte is 2.602 mm (+61 mm) bij de normale wielbasis en groeit tot 3.002 mm bij de verlengde versie, wat zorgt voor meer interieurruimte en een groter laadvolume.

Laadvolume, laadvermogen en trekgewicht
De Transporter biedt ten opzichte van zijn voorgangers meer laadruimte en capaciteit dankzij zijn grotere afmetingen, terwijl hij met een hoogte van minder dan 2 meter (normaal dak) in vrijwel alle parkeergarages past. Hij heeft een draaicirkel van 11,8 meter (normale wielbasis), wat zorgt voor wendbaarheid in kleine ruimtes. Het laadvolume varieert van 5,8 m³ (standaard wielbasis en dak) tot 9,0 m³ met een verhoogd dak. De maximale laadbreedte tussen de wielkasten is 1.392 mm (+148 mm). Het laadvermogen bij de dieselversie met standaard wielbasis is gestegen naar 1,3 ton, en het geremde aanhangergewicht naar 2,8 ton. De dynamische daklast is toegenomen van 150 kg naar 170 kg.

Het beste van de Transporter op een rij:

  • Grote keuze uit aandrijflijnen: diesel-, plug-in hybride- en volledig elektrisch
  • Groter laadvolume, hoger laadvermogen en groter trekgewicht
  • Langer en breder dan zijn voorganger
  • Brede keuze aan carrosserievarianten
  • Strak ontwerp en nog rijkere standaarduitrusting
  • Voor iedereen geschikt als twee-, drie-, vier-, vijf- of zeszitter
  • Als Kombi (personenwagen) met maximaal negen zitplaatsen